استفاده حداکثری از بازیکنان هجومی:/ بختیاری‌زاده از حضور در استقلال لذت می‌برد!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 18:16
سهراب بختیاری زاده رویکرد هجومی در استقلال پیش گرفته است.

به گزارش ورزش سه، سهراب بختیاری زاده از زمان حضور در استقلال بدون در نظر گرفتن مسائل مختلف کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است و با تمرینات منظم تیم خود را آماده حضور در مسابقات کرده است.

نکته قابل توجه ترکیب‌هایی که بختیاری زاده به میدان می‌فرستند استفاده حداکثری از بازیکنان هجومی و حمله با 5 الی 7 بازیکن به سمت دروازه رقبا است!

استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن به غیر سه مدافع مرکزی تمام بازیکنانش را به شکلی در ارنج تیمی قرار داده که به حملات اضافه خواهند شد، زکی‌پور و رضاییان از سمت چپ و راست به حمله این تیم اضافه خواهند شد، دیدیر اندونگ تنها هافبک دفاعی این تیم است و با توجه به شکل فوتبالی که دارد میل بالایی به فوتبال رو به جلو در اختیار گرفتن توپ در نیمه حریف دارد!

2090087

در کنار بازیکنانی که وظایف دفاعی دارند و در حملات هم حضور پیدا می‌کنند، کاکوتا، اسلامی، محمدی و بلانکو بازیکنانی هستند که در در فاز هجومی این تیم ایفای نقش می‌کنند، اسلامی و محمدی در جناحین و کاکوتا نزدیک به محوطه جریمه برای ارسال پاس‌های نهایی!

سهراب بختیاری زاده از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته نهایت لذت را می‌برد، او همان ترکیبی را به میدان می‌فرستد که هواداران استقلال مدت‌ها آن را طلب می‌کردند و البته با توجه به جزئیات تاکتیکی این خواسته هواداران به بهترین شکل و با ارائه جزئیات و مسئولیت‌های فردی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده به تکامل رسیده، فوتبال هجومی استقلال مقابل هوادار نمونه کاملی از این اتفاق بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.