گاریدو روی نام سعید صادقی قلم قرمز کشید/ خط خورده بزرگ پرسپولیس پای پرواز دوحه

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 18:19
اولین تمرین پرسپولیس در دوحه بدون حضور سعید صادقی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، از دقایقی بعد تیم پرسپولیس در حالی اولین جلسه تمرینی خود در دوحه را آغاز خواهد کرد که کارلوس گاریدو نفرات موردنظر خود برای این دیدار حساس را به خط کرده و قصد دارد پروسه آماده‌سازی برای دیدار حساس مقابل السد را در فاصله سه روز تا این بازی با جدیت بیشتری پیش ببرد.

از روز گذشته و پس از سفر زودهنگام پرسپولیس به قطر، شایعاتی در مورد خط خوردن سروش رفیعی، عیسی آل‌کثیر و سعید صادقی وجود داشت که موجی از واکنش‌ها را در میان هواداران پرسپولیس برانگیخت. گفته می‌شد که این نفرات در بازی با السد حضور نخواهند داشت اما حالا دو بازیکن در محل اردوی این تیم دیده شده‌اند.

عیسی و سروش بازیکنانی هستند که با تیم پرسپولیس راهی دوحه شدند تا در دیدار با السد شرکت کنند اما در بین لیست مسافران سرخپوشان خبری از سعید صادقی نیست تا او دیدار حساس با السد را از دست بدهد و گاریدو دوباره روی نامش قلم قرمز بکشد.

این در حالی است که گاریدو حتی برای بازی دوستانه اخیر پرسپولیس هم ترجیح داد از سعید صادقی استفاده نکند و این بازیکن را روی سکو نشاند تا به این ترتیب او کاملا از ذهنیت سرمربی اسپانیایی برای بازی آسیایی خارج شده باشد.

2059927

صادقی که پیش از این هم یک بار از تمرین پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، حالا باید در تهران تمرینات خود را انجام دهد و امیدوار باشد که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از تصمیم خود برای کنار گذاشتن او صرفنظر کند و این بازیکن را در بازیهای بعدی به کار بگیرد.

این در حالی است که قرمزهای پایتخت برای بازی حساس با السد، حسین کنعانی و اوستون اورونوف را هم در اختیار ندارند و حداقل دو تغییر در ترکیب تیم خود برای این بازی ایجاد خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.