اورژانس پیش بیمارستانی ملایر تجهیز شد

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 18:25
همدان _ مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از تحویل یک دستگاه آمبولانس صفرکیلومتر به اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ ملایرخبرداد.

کریم میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به‌ویژه در زمینه اورژانس، نقش حیاتی در حفظ جان انسان‌ها و بهبود کیفیت زندگی جامعه ایفا می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: با توجه به این نیاز، تحویل یک دستگاه آمبولانس صفر به اورژانس پیش بیمارستانی ملایر گام مهمی در راستای ارتقا این خدمات محسوب می‌شودو این اقدام نه تنها به بهبود کیفیت خدمات اورژانسی کمک می‌کند بلکه باعث افزایش توانمندی‌های امدادی در شهرستان ملایر می‌شود.

وی افزود: شهرستان ملایر به عنوان یکی از مناطق مهم در استان همدان، همواره با چالش‌هایی در زمینه بهداشت و درمان مواجه بوده است. افزایش جمعیت و در پی آن، نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی مؤثر، ضرورت تجهیز و به‌روزرسانی ناوگان اورژانس را نمایان می‌سازد.

میرزایی تاکید کرد: تحویل یک دستگاه آمبولانس صفرکیلومتر به اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ ملایر گامی اساسی در راستای ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: این اقدام به‌ویژه در شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه، می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات اورژانسی و افزایش توانمندی‌های امدادی کمک کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر ابراز امیدوای کرد: این اقدام آغازگر تحولی مثبت در ارائه خدمات اورژانسی باشد و می‌توان انتظار داشت که با استمرار این رویکرد، سطح سلامت و ایمنی شهرستان ملایر نیز به‌طور چشمگیری افزایش یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.