برنده دعوای کاپیتان استقلال با شهریاری و سمیعی

برترین‌ها جمعه 27 مهر 1403 - 18:29
تیم استقلال امروز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که یک بازیکن برای اولین بار در لیست آبی‌ها برای یک بازی‌ رسمی حضور پیدا کرده است.

خبرورزشی: تیم استقلال امروز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که یک بازیکن برای اولین بار در لیست آبی‌ها برای یک بازی‌ رسمی حضور پیدا کرده است.

 در ظاهر غیبت سیدحسین حسینی به نفع خالدآبادی و مرادمند شد که اولی درون دروازه ایستاد و دومی بازوبند کاپیتانی را بست اما این ماجرا یک برنده دیگر هم داشت؛ جوانی ۲۲ ساله به نام امیرحسین نیک‌پور که برای اولین بار به لیست آبی‌ها راه پیدا کرده و در بازی امروز استقلال برابر ذوب ‌آهن روی نیمکت خواهد نشست.

اکنون باید دید این دروازه‌بان سوم شانس حضور در میدان را هم پیدا می‌کند.

امیرحسین نیک پور، همشهری سردار شهریاری رییس هیات مدیره استقلال است که روز ۱۹ مرداد ماه با عقد قراردادی به استقلال تهران پیوست. این دروازه بان بهشهری با حذف کاپیتان استقلال، فرصت نشستن روی نیمکت آبی ها را پیدا کرد.

برنده دعوای کاپیتان استقلال با شهریاری و سمیعی

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.