ربیعی برای بازی با استقلال تغییر سیستم داد

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 18:42
سرمربی ذوب‌آهن تیمش را با آرایش متفاوتی مقابل استقلال به میدان فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی مقابل استقلال به میدان رفت که در دو مسابقه گذشته خود دو شکست را متحمل شده بود.

سرمربی گاندوها در چند مسابقه قبلی ذوب‌ آهن را با آرایش ۴ دفاعه به زمین فرستاده بود اما برای دیدار با استقلال این سیستم را تغییر داد و بار دیگر تیمش با سیستم سه دفاعه به میدان رفته است.

در چنین شرایطی رامتین سلیمان‌زاده مدافع باتجربه گاندوها که در مسابقات قبلی به عنوان هافبک تدافعی بازی می‌کرد امروز نیمکت نشین شده تا در خط دفاعی ذوب آهن فریبرز گرامی، محمد قریشی و شایان مصلح بازی کنند و در سمت راست و چپ خط دفاعی هم امیرحسین جدی و پدرام قاضی‌پور به عنوان پیستون به انجام وظیفه بپردازند.

باید دید تغییر سیستم محمد ربیعی در این مسابقه چگونه جواب می‌دهد و ذوب آهن چه نتیجه‌ای را در بازی حساس امروز به دست می‌آورد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.