در لرستان کمبود مدرس آموزش خانواده داریم

خبرگزاری ایسنا جمعه 27 مهر 1403 - 18:52
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان گفت: با کمبود مدرس آموزش خانواده در استان مواجه هستیم.

ابوذر پیرحیاتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جذب مدرس آموزش خانواده در لرستان به صورت جدی انجام شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۷۰ مدرس خانواده با توجه به حوزه آسیب‌پذیری لرستان جذب کردیم اما کافی نیست.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان گفت: برای خیلی از شهرستان‌های استان مدرس خانواده کم داریم و البته با تدابیری که اندیشیده شده این کمبود را به صورت مقطعی برطرف کرده‌ایم به عنوان نمونه یک معلم آموزش خانواده را به مدت چند روز از شهرستان محل سکونتش به شهرستان دیگر فرستادیم تا بتواند این آموزش‌ها را ارائه دهد.

پیرحیاتی اضافه کرد: وجود مدرس آموزش خانواده در شهرستان‌های استان سبب می‌شود که بخشی از خلاءهای تربیتی، فرهنگی و مشاوره‌ای پر شود.

وی افزود: در تمام شهرستان‌های استان مدرس آموزش خانواده داریم به عنوان مثال در شهرستان دلفان پنج مدرس حضور دارند و این درحالیست که بین ۲۰ تا ۳۰ نفر برای این شهرستان نیاز است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: چنانچه یک مجوز آزمون جذب مدرسان به استان دهند می‌توان افراد بیشتری تحت عنوان مدرس آموزش خانواده جذب کرد.

پیرحیاتی گفت: امسال تعداد کمتری در آزمون شرکت کردند و نیاز است افراد بیشتری را جذب کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.