جوابیه چادرملو به خیبر: پنالتی سوم ما سوخت

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 19:03
باشگاه چادرملو با انتشار ویدیویی، مدعی شد که داور می بایست یک پنالتی دیگر برای این تیم اعلام می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان روز گذشته موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی، با تک گل علی خدادادی از سد خیبر خرم آباد عبور کرده و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

کیوان علی‌محمدی که برای نخستین بار قضاوت یک مسابقه از رقابت های لیگ برتر را برعهده داشت، در این مسابقه یک پنالتی در نیمه اول و یک پنالتی نیز در نیمه دوم به سود چادرملو اعلام کرد که هر دو مورد با اعتراض شدید خیبری ها همراه شد.

مارکو سرمربی خیبر در نشست خبری پس از بازی مدعی شد که اشتباهات داوری باعث شده تا آنها برابر چادرملو مغلوب شوند که این اظهارات باعث شد تا چادرملو تصاویری از لحظه خطای ابرقویی به روی خدادادی را منتشر و صحت تصمیم داور مسابقه را تأیید کند.

اما تنش های پیش آمده به همینجا ختم نشد چرا که خیبر ویدیویی را در کانال رسمی خود منتشر و اعلام کرد: باشگاه خیبر خرم آباد صبح فردا شکایت خود را از علی محمدی داور بازی با چادرملو به فدراسیون ارائه خواهد کرد. از کمیته محترم داوران انتظار داریم صحنه اعلام پنالتی ها به سود چادرملو را مورد ارزیابی قرار دهد و نتیجه آن را به اطلاع عموم برساند.

حالا نیز چادرملو دومین جوابیه را خطاب به خیبر منتشر کرده است. جایی که ارسال محمدحسین فلاح از سمت چپ به روی دروازه به محمد پاپی می رسد و او پس از برخورد با مدافع خیبر، تعادل خود را از دست داده و روی زمین می افتد.

محمدسعید اخباری، سرمربی چادرملو در نشست پس از بازی، در پاسخ به اظهارات مارکو گفت که نه تنها هر دو پنالتی تیمش درست بوده بلکه باید پنالتی سومی نیز به سود این تیم اعلام می شد.

حالا چادرملو با انتشار ویدیوی صحنه خطا به روی پاپی نوشته است: برخلاف اظهارات مسئولان باشگاه خیبر، داور بازی چادرملو اردکان و خیبر خرم‌آباد سومین پنالتی محرز نماینده اردکان را نگرفت تا پنالتی سوم را از این بازی طلبکار باشیم!

در بخش بعدی این بیانیه نیز آمده است: در اواخر بازی دیدار چادرملو اردکان و خیبر خرم آباد در صحنه‌ای کاملا واضح و مشخص، بازیکن خیبر با حرکتی عجیب، محمد پاپی بازیکن چادرملو را در محوطه هجده قدم زد که داور باید این صحنه واضح را پنالتی اعلام می‌کرد!

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.