لوکاکو:/ کونته در حد و اندازه پپ، کلوپ و آنچلوتی است

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 19:03
روملو لوکاکو معتقد است که مدل رفتاری آنتونیو کونته شباهت زیادی به پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و کارلو آنچلوتی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو دوران اوج فوتبال و بهترین روزهایش را در تیم اینتر و طرح هدایت آنتونیو کونته سپری کرد و پس از آن دیگر نتوانست درخششی که در آن زمان داشت را تکرار کرد و شاید به همین دلیل بود که امسال تلاش کرد به هر شکل ممکن راهی ناپولی شود تا بار دیگر با این مربی همکاری کند.

این ستاره بلژیکی در گفتگو با توتو اسپورت درباره اولین دیدارش با کونته اظهار داشت:« او مستقیما در صورت من گفت: به من گوش کن! در سیستم بازی من نمی‌توانی توپ را طولانی مدت حفظ کنی. باید فورا آن را پاس بدهی. نباید درست مثل لائوتارو (مارتینز) بازی کنی.

از همان زمان بود که من و لائوتارو متوجه شدیم که قرار است توپ را مدام به یکدیگر پاس بدهیم و این همکاری را داشته باشیم و کیفیت‌ بازی ما و ویژگی‌های خوبی که داشتیم به درستی ترکیب شد تا همه چیز به بهترین شکل پیش برود و این اتفاقی است که در حال حاضر بین من و خویچا کواراتسخلیا شکل گرفته است.

2075530

نکته زیبا درباره کونته این است که او واقعا مربی درستی است. فکر می‌کنم سبک مربیگری او واقعا عالی است. این همان کاری است که گواردیولا، کلوپ، مورینیو و آنچلوتی انجام می‌دهد. آنها مربیان بزرگی هستند و اگر به تیم‌هایشان نگاه کنید متوجه می‌شوید که همیشه یک مربی هست که برنامه تاکتیکی خوبی دارد اما بالاتر از هر چیزی، می‌تواند تیمی متحد را بسازد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.