مدیریت امیدوار به پیروزی برابر ذوب‌آهن و آرام شدن فضا/ آپدیت: نام سرمربی استقلال محفوظ است!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 19:27
در شرایطی که تیم فوتبال استقلال در حال نبرد با ذوب آهن در یک بازی نفس گیر و حساس است، هواداران همچنان به دنبال نام سرمربی خارجی این تیم می‌گردند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگویی در مسیر ورود به ورزشگاه شهر قدس، در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه که آیا سرمربی استقلال امشب معرفی می‌شود یا نه، با کلمه انشاالله پاسخ داد. به این معنی که این موضوع (اعلام نام سرمربی) هنوز قطعی نیست.

انگار که باشگاه استقلال تا اندازه‌ای در انتظار پایان بازی ذوب آهن و کسب یک نتیجه خوب توسط سهراب بختیاری‌زاده و تیمش است تا در فضایی آرامتر، تصمیم خود را در زمینه جذب مربی خارجی افشا کند.

استقلال در روزهای فیفا کاملاً تحت تاثیر موضوع انتخاب سرمربی خارجی بود. اگرچه بختیاری‌زاده تلاش کرد تیم را متحدتر کرده و بازیکنان را با روحیه خوب به مصرف ذوب آهن بفرستد. او البته ممکن است گلایه‌هایی هم از نحوه خبر رسانی و شایعه پراکنی‌ها داشته باشند اما ترجیح داد کارش را ادامه بدهد.

ظاهرا مدیران این باشگاه در روزهای گذشته، درگیر مذاکره با گزینه‌ای قابل قبول برای نیمکت آبی‌ها بوده و انتشار نام‌های دیگر از کانال‌های مختلف، خللی در مذاکره مذاکره با نفر اصلی وارد نکرده اما همچنان این مذاکرات سخت پیش می‌رود.

2093041

امروز، لیدر نزدیک به باشگاه استقلال هم تاکید کرد پیترو موسیمانه، مربی اهل آفریقای جنوبی، سرمربی بعدی آبی‌ها نخواهد بود که این اتفاق پس از بالا رفتن قیمت توسط گزینه آفریقایی رخ داده است .

نکته مهم در بحث انتخاب سرمربی خارجی، در حال حاضر، مسائل مربوط به منطقه و خاورمیانه است که این مسئله توافق با یک گزینه قابل قبول اروپایی را دشوار می‌کند و شاید اگر مدیریت استقلال در شرایطی غیر از این با گزینه‌های مد نظر مذاکره می‌کرد، خیلی زودتر از اینها به نتیجه نهایی رسیده بود اما اغلب مربیانی که با استقلال مذاکره کرده اند، بعد از آنکه از مدیریت وقت بیشتری برای فکر کردن خواستند، به نوعی از ادامه مذاکره سرباز زدند. بنابراین، موضوع استخدام سرمربی مطلوب و استخدام قطعی، کمی پیچیده‌تر از حالت عادی است و به همین دلیل هم، این موضوع ممکن است کمی بیشتر وقت ببرد. در نهایت، کسب موفقیت استقلال در بازی امروز مقابل ذوب آهن می‌تواند تا حدی به آرام شدن فضا کمک کند.

ورزش سه به محض دریافت اخبار موثق پیرامون نیمکت استقلال، نام مربی را منتشر خواهد کرد. در نظر داشته باشید که در دو، سه هفته گذشته، بیش از ۱۰ اسم پیرامون نیمکت استقلال مطرح شده که با وجود قطعی به نظر رسیدن استخدام آنها، هیچ کدام در نهایت سر از تهران در نیاوردند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.