آتشی که به جان عرصه‌های منابع طبیعی جبالبارز افتاده بود مهار شد

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 19:36
جیرفت_ فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان از مهار آتش سوزی عصر امروز جمعه در محدوده اراضی ملی روستای آبگرم بخش جبالبارز شمالی شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خانباز امیر افضلی، شامگاه جمعه ۲۷ مهرماه به خبرنگاران گفت: متأسفانه عصر امروز جمعه به دلایل نامعلومی بخشی از عرصه‌های طبیعی روستای آبگرم شهرستان جیرفت طعمه حریق شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارشات مردمی از وقوع حریق در این منطقه با اعزام به موقع نیروهای یگان حفاظت اداره کل و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان و جوامع محلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش مهار شد.

سرهنگ خانباز امیر افضلی با بیان اینکه علت آتش سوزی در حال بررسی است، افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.