سنتکام ترور السنوار را تبریک گفت

افکار نیوز جمعه 27 مهر 1403 - 20:00
فرمانده سازمان تروریستی سنتکام ضمن ابراز ذوق‌زدگی از ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، بر حمایت واشنگتن از تل‌آویو تاکید کرد.

فرماندهی مرکزی آمریکا (سازمان تروریستی سنتکام) روز جمعه از ادعای رژیم موقت تروریست صهیونیستی در به شهادت رساندن « یحیی السنوار » رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس ابراز ذوق‌زدگی کرد.

«مایکل کوریلا» فرمانده سازمان تروریستی سنتکام در بیانیه‌ای ادعا کرد: «به ارتش اسرائیل به‌دلیل نابودی یحیی السنوار، رهبر گروه تروریستی حماس تبریک می‌گویم».

کوریلا در این بیانیه موهن مدعی شد: «السنوار مغز متفکر حمله حماس در ۷ اکتبر در اسرائیل بود که بیش از ۱۲۰۰ نفر از جمله بیش از ۴۰ آمریکایی را به قتل رساند».

وی درباره عملیات «طوفان الاقصی» گفت: «بیش از ۲۵۰ نفر از جمله ۱۲ آمریکایی، گروگان گرفته شدند. ۱۰۱ گروگان از جمله ۷ آمریکایی هنوز مفقود هستند».فرمانده تروریست‌های سنتکام با تاکید بر تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: «تعهد ما به مقابله با تروریست‌ها در سراسر خاورمیانه، با متحدان و شرکای ما همچنان در اولویت قرار دارد. کسانی که راه تروریسم را انتخاب می‌کنند باید سرنوشتی مشابه السنوار داشته باشند».

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.