رکورد خاص در اختیار علیاری: پوکر!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 20:14
مجید علیاری چهارمین گل خود را به استقلال به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار روز گذشته مقابل استقلال 3 گل برابر این تیم به ثمر رسانده بود و با گلی که در این مسابقه به ثمر رساند بهترین گلزن تاریخ ذوب آهن مقابل آبی‌پوشان شد!

در بین بازیکنان حال حاضر ذوب آهن مرتضی تبریزی دو گل با پیراهن این تیم مقابل استقلال به ثمر رسانده بود که علیاری با این گل به عدد 3 رسید و بالاتر از ستاره باتجربه ذوب آهن قرار گرفت، علیاری یک گل هم همراه با فولاد خوزستان به استقلال زده بود.

ویدئو: 356112

این بازیکن فصل گذشته مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته بود اما در نهایت به جمع بازیکنان این تیم اضافه نشد و به کار خود در ذوب آهن ادامه داد.

علیاری در این فصل در هفته نخست در همان دقایق ابتدایی دروازه پرسپولیس را باز کرده بود و حالا مقابل دیگر تیم مطرح پایتخت موفق به گلزنی شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.