مقابله حزب‌الله با پهپاد صهیونیستی/ حمله به اشغالگران در «صفد»

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 20:16
حزب‌الله لبنان علاوه بر حمله پهپادی به مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهر اشغالی صفد و کشته و زخمی کردن آنها، یک پهپاد رژیم صهیونیستی را با موشک زمین به هوا مجبور به ترک چنوب لبنان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب‌الله اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی را مجبور به ترک حریم هوایی لبنان کرده است.

در بیانیه حزب‌الله درباره این عملیات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر امروز جمعه با موشک زمین به هوا با یک پهپاد رژیم صهیونیستی در حریم هوایی جنوب لبنان مقابله و آن را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

رزمندگان حزب الله لبنان همچنین بامداد امروز جمعه مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهر اشغال صفد با یک دسته از پهپادهای انفجاری هدف قرار داده و آنها را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.