لطیفی و دو گل مقابل تراکتور و استقلال:/ اسلحه مرگبار ربیعی مقابل تیم‌های مدعی!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 20:41
امید لطیفی دو گل مهم مقابل تیم‌های مدعی لیگ برتر به ثمر رسانده.

به گزارش ورزش سه، امید لطیفی مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ بیست و چهارم عملکرد خوبی داشته و نسبت به فصل گذشته روند گلزنی داشته و دو گل مهم مقابل تیم‌های مدعی لیگ به ثمر رسانده است.

اولین گل لطیفی در دیدار مقابل تراکتور به ثمر رسید و گاندوها سه امتیاز حساس خارج از خانه را در این مسابقه به دست آوردند، لطیفی در این دیدار در سمت چپ صاحب توپ شد و با ضربه زمینی تماشایی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

ویدئو: 352811

لطیفی مقابل استقلال هم توانست گل دوم ذوب آهن را به ثمر برساند و تاحدود زیادی برد این تیم را قطعی کند و شرایطی فراهم کند تا سبزپوشان اصفهانی با تمرکز بیشتری ادامه مسابقه را انجام دهند.

 

ویدئو: 356115

لطیفی در لیگ بیستم با پیراهن مس رفسنجان 4 گل در طول فصل به ثمر رسانده بود و بهترین عملکرد او در دوران فوتبالش بود و حالا تا پایان هفته هشتم دو گل به ثمر رسانده و با حفظ روند خود در ادامه فصل می‌تواند شرایط بهتری را نسبت به لیگ بیست تجربه کند، او فصل گذشته فقط یک پاس گل مقابل نساجی ارسال کرده بود.

2096570
2096569

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.