ذوب آهن بعد از ۲۰ سال دوباره استقلال را سه‌تایی کرد!/ همدردی سهراب بختیاری‌زاده با امیر قلعه‌نویی

خبرورزشی جمعه 27 مهر 1403 - 20:46
ذوب آهن خاطره خوش پیروزی پرگل مقابل استقلال را بعد از ۲۰ سال دوباره برای هوادارانش زنده کرد.

به گزارش خبرورزشی، ذوب آهن اصفهان با ارائه نمایشی حساب شده دست به کار بزرگی در تهران زد و استقلال را با سه گل شکست داد تا پیروزی بزرگی کسب کرده باشد. البته نکته اینجاست که سبزپوشان اصفهانی قبلاً هم سابقه انجام چنین کاری در تهران با استقلال را داشتند.

اواخر اسفند سال ۱۳۸۳ هنگامی که استقلال و ذوب آهن به اتفاق یکدیگر در کورس قهرمانی لیگ چهارم قرار داشتند، نماینده اصفهان با هدایت رسول کربکندی توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی با سه گل شکست بدهد و شکست تلخی را به امیر قلعه‌نویی و شاگردانش تحمیل کند. ضمن این که تیم اصفهانی در بازی خانگی هم که در فولاد شهر برگزار شد، با ۳ گل استقلال را مغلوب کرده بود.

حالا پس از سپری شدن چیزی حدود ۲۰ سال، تاریخ دوباره تکرار شد و ذوب آهن در پایتخت با سه گل استقلال را برد تا سهراب بختیاری زاده از این بابت همدرد امیر قلعه نویی شود. البته امیر بارها با استقلال مقابل ذوب آهن به پیروزی رسیده ولی سهراب چنین شرایطی را ندارد.

گزارش این بازی را بخوانید: استقلال ۰ - ذوب‌آهن ۳/ نیش‌دارو به جای نوش‌دارو؛ مرگ استقلال به دست احمد، فرشید و سهراب!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.