شهید السنوار مردانه ایستاد و به شهادت رسید

صدا و سیما جمعه 27 مهر 1403 - 20:51

شهید سنوار مردانه ایستاد و به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای محمد رضا عارف در پیامی با تسلیت گفتن شهادت یحیی السنوار، نوشت: خون به‌ناحق ریخته شده مظلومان، مسیر آزادی قدس شریف، به‌ویژه این بزرگمرد نستوه و مقاوم، باعث نابودی رژیم اشغالگر خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: شهید السنوار در این مسیر مقدس، اسارت کشید، شکنجه شد و در نهایت، در حالی که گرد پیری بر چهره او نشسته بود، مردانه ایستاد و به شهادت رسید.
 
آقای عارف ادامه داد: نام السنوار به دفتر سترگ قهرمانان و شهیدان والامقام و اسطوره‌ای امت اسلامی، همچون شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله که همه هستی خود را برای زنده نگاه‌ داشتن مسیر مقاومت و مجاهدت برای پایان دادن به اشغالگری و تحقق حق قانونی و مشروع تعیین سرنوشت و حق بنیادین حیات با کرامت فدا کردند، اضافه شد.
 
معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: بدون تردید با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی، نه تنها خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نخواهد شد، بلکه شهادت شرافتمندانه آنان، تأکید مؤکدی بر حقانیت راه آنان و الهام‌بخش رهروان و مجاهدان راه عزت و آزادی خواهد بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.