باج گیری محمد ربیعی از مدعیان قهرمانی

خبرورزشی جمعه 27 مهر 1403 - 20:51
ذوب آهن در حالی موفق شد استقلال را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد که پیش از این نیز مقابل مدعیان لیگ برتر شکست نخورده بود.

به گزارش خبرورزشی، تیم ذوب آهن با هدایت محمد ربیعی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر، استقلال را شکست دهد. اما نکته جالب درباره تیم ذوب آهن، نتایج این تیم مقابل تیم‌های مدعی لیگ برتر کشورمان است.

ذوب آهن محمد ربیعی، در هفته اول لیگ بیست و چهارم مقابل پرسپولیس به نتیجه یک بر یک رسید. این تیم در هفته چهارم، موفق شد در تبریز، تیم تراکتور را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، سپس در هفته پنجم مقابل سپاهانی‌ها صف آرایی کرد و موفق شد با نتیجه یک بر یک زردپوشان اصفهانی را متوقف کند.

نتایج ذوب آهن با محمد ربیعی نشان می‌دهد، این مربی به سختی به تیم‌های مدعی امتیاز می دهد و مقابل ۴ تیم مدعی لیگ برتر فقط ۲ امتیاز داده و موفق شده از آنها ۸ امتیاز کسب کند. نباختن مقابل تیم‌های مدعی تخصصی است که محمد ربیعی به خوبی، آن را دارد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.