ربیعی: اگر در اراک نمی‌باختیم امروز استقلال را نمی بردیم

خبرگزاری ایسنا جمعه 27 مهر 1403 - 21:11
سرمربی ذوب آهن گفت: هفته گذشته با ۴ گل از آلومینیوم شکست خوردیم و اگر نمی باختیم شاید امروز نمی توانستیم برنده میدان باشیم.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن پس از دیدار با استقلال اظهار کرد: نیمه اول توپ دست استقلال بود و خوش شانس بودیم که گل نخوردیم ولی در نیمه دوم محور ها تحت کنترمان بود. امیدوارم برای کسانی که بازی را دیدند لذت بخش باشد. هفته گذشته ۴ گل خوردیم و الان ۳ گل به استقلال زدیم و هواداران باید بدانند که فوتبال یک دوران است و هر هفته یک نتیجه است. مهم این است تیم توانست از باخت خود را برگرداند. 

او ادامه داد: ما هشت بازی کردیم که ۶ بازی را خارج از خانه بودیم.  یک میزبانی در مشهد داشتیم. می‌دانم مقابل آلومینیوم خوب نبودیم اما در فولاد به نظرم بازی خوبی کردیم. یک توپ به تیر زدیم و تک به تک خراب کردیم ولی فولاد از موقعیت های خود استفاده کرد. شاید اگر مقابل آلومینیوم نمی باختیم امروز نمی توانستیم ببریم.  

ربیعی در مورد وضعیت استقلال گفت:  سهراب بختیاری زاده بسیار مربی ارزشمندی است. او بازیکن استقلال بوده و در جاهایی که بوده تاثیر گذار بوده است. ما تا پایان امشب می توانیم خوشحال باشیم و از فردا باید برای هفته بعد هدف گذاری کنیم. استقلال پیشکسوتانی دارد که باید نظر بدهند و فقط می توانم برای استقلال آرزوی موفقیت کنم.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.