به گزارش "ورزش سه"، لوگوهای دریک، روسالیا، رولینگ استونز و کارول جی قبلاً روی پیراهن بارسلونا ظاهر شدهاند، که نتیجه توافق اسپانسری باشگاه با پلتفرم موسیقی اسپاتیفای است. گروه بعدی که به این لیست اضافه میشود، گروه بریتانیایی کولدپلی است. لوگوی این گروه در ال کلاسیکوی ۲۶ اکتبر در سانتیاگو برنابئو روی پیراهن آبی و اناری بارسلونا خواهد درخشید.
هواداران بارسلونا مدتها منتظر این همکاری بودند و این موضوع را میتوان در آمار فروشهای این پیراهن دید. در حال حاضر، باشگاه بارسلونا یک نسخه محدود از این طرح را که ۱۸۹۹ پیراهن است، با قیمت ۳۹۹ یورو و یک نسخه انحصاری را که تنها شامل ۲۲ پیراهن است با قیمت ۲۹۹۹ یورو عرضه کرده است.
علاقه هواداران در مراکز فروش رسمی به حدی رسیده که برای خرید پیراهن صف تشکیل شده است. در یکی از این فروشگاهها، یک هوادار تقریباً ۸۰۰۰ یورو هزینه کرده و ۲۰ عدد از پیراهنهای با قیمت ۳۹۹ یورو را خریداری کرده است. پیراهنهای بارسلونا با لوگوی هنرمندان به قطعاتی ارزشمند برای هواداران و به ویژه کلکسیونرها تبدیل شدهاند.