برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر/ اعضای جدید معرفی شدند

خبرآنلاین جمعه 27 مهر 1403 - 21:22
ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر ظهر امروز و پس از پایان رای گیری و انتخاب برگزیدگان در فرآیند یک انتخابات عادلانه به ایستگاه پایانی رسید و اعضای جدید شورای عالی و بازرسان دوره ششم مجامع هلال‌احمر، مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ انتخابات مجامع هلال احمر در سه مرحله شهرستانی، هیأت مدیره استان‌ها و مجمع کشوری در میان اعضاء و داوطلبان برگزار می‌شود که در نهایت منتخبین به شورای عالی جمعیت هلال احمر راه پیدا می‌کنند.

از آبان ماه ۱۴۰۲ روند ششمین دوره انتخابات شروع شد و در مرحله دوم در نهایت مجموعا ۱۱۸ نفر از ۳۱ استان در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر عضو شدند، امروز ۲۷ مهر ماه مرحله سوم و انتخابات اعضای شورای عالی و بازرسان برگزار شد.

در مرحله سوم ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که امروز آغاز شد،  ۱۱۸ عضو مجمع استانی برای انتخاب اعضای شورای عالی و بازرسان در مجتمع نشاط در تهران گرد هم آمدند. 

در فرآیند انتخابات اعضای شورای عالی، با رای اعضای ششمین مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر؛ ۷ نفر عضو شورا، سه عضو علی‌البدل شورا، ۲ نفر بازرس و یک نفر عضو علی‌البدل بازرس انتخاب شدند. 

اسامی‌برگزیدگان به شرح زیر است:

اعضای اصلی شورای عالی:

حمیدرضا شهبازی

سجاد غلامی

ابراهیم محبی

حمید عزیزی

محمدرضا نوروزی

اسلامی فارسانی

حمید ملانوری شمسی

اعضای علی البدل شورای عالی:

محمدرضا رضایی کوچی

احمد انارکی 

حافظه شیخ الاسلامی 

۲ بازرس:

داوود ویژه

منصوره مکارم

یک عضو علی البدل بازرس: بردیان کرامتی

گفتنی است؛ شورای عالی وظیفه تدوین سیاست‌های کلان و پیشنهاد آن به مجمع عمومی،  تنظیم برنامه و بودجه و ترازنامه سالانه جمعیت و ارائه آن به مجمع عمومی،  تدوین راهکارهای لازم جهت اجرای مصوبات مجمع عمومی، تصویب آئین‌نامه‌های داخلی شورای عالی و آئین‌نامه‌های مالی، محاسباتی،‌ معاملاتی و استخدامی و ضوابط ساختار تشکیلاتی و پست‌های سازمانی جمعیت، معرفی دو نفر مدیر مدبر شایسته از افراد واجد شرایط به رئیس جمهور جهت‌ انتخاب یکی از آنها به عنوان رئیس جمعیت به مدت چهار سال و  بررسی و تصویب پیشنهادات رئیس جمعیت را بر عهده دارد.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.