باخت‌های استقلال ۳ برابر شد!/ روزهای سخت در انتظار سرمربی آفریقایی استقلال

خبرورزشی جمعه 27 مهر 1403 - 21:39
شکست‌های استقلال تا اینجای کار در قیاس با فصل گذشته ۳ برابر شده است!

به گزارش خبر ورزشی، استقلال در قیاس با فصل قبل تعداد باخت‌های به مراتب بیشتری را متحمل شده و نکته اینجاست که لیگ بیست و چهارم هنوز به ثلث خود هم نرسیده است. 

اگر ناکامی اسفند ماه سال گذشته مقابل مس رفسنجان که باعث کنار رفتن استقلال از جام حذفی شد را کنار بگذاریم و صرفاً رقابت‌های لیگ بیست و سوم حرفه‌ای را ملاک قرار بدهیم، آبی پوشان در لیگ قبلی فقط یک باخت را تجربه کردند و پس از پایان هفته سی‌ام، صرفاً یک شکست در کارنامه آنها ثبت شده بود ولی حالا استقلال از ۷ بازی در لیگ بیست و چهارم صاحب سه باخت شده که آماری کاملاً غیر قابل قبول و البته غیر قابل دفاع محسوب می‌شود. تازه فراموش نکنیم که این آمار صرفاً مربوط به لیگ برتر است و ناکامی بین المللی استقلال مقابل السد در آن لحاظ نشده است. حالا باید ببینیم پیتسو موسیمانه که دقایقی پس از شکست سنگین استقلال مقابل ذوب آهن به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان معرفی شد، می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند یا اینکه...

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.