امیر موسوی: پرچم مبارزه با ظلم و ستم همواره در اهتزاز خواهد بود

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 21:51
امیر موسوی نوشت: یقین داریم پرچم مبارزه با ظلم و ستم همواره در اهتزاز خواهد بود و آزادی فلسطین، قدس شریف و پایان عمر ننگین غده سرطانی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی بزودی تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده کل ارتش در پیامی شهادت یحیی ابراهیم حسن سنوار رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

احزاب ۲۳

شهادت اسطوره مقاومت، مرد خستگی ناپذیرجهاد فی سبیل الله، یحیی ابراهیم حسن السنوار اگر چه برای پیروان مکتب مبارزه با رژیم سفاک صهیونی تألم آور بود، اما خون پاکش، آتش خشم مدافعان و مبارزان جبهه مقاومت را شعله‌ورتر و جریان آن در شریان جنود الهی، استمرار و گسترش این مبارزه مقدس را نوید می‌دهد.

شهادت آن فرمانده عالیقدر، آن مصداق رجال صادق که درتمامی لحظات سال‌های زندگی سربازی بر عهد و پیمان با خدای خود برای دفاع از مظلومان فلسطین ایستاد و در معرکه نبردی نابرابر به درجه رفیع شهادت نائل شد، پیام روشن ادامه مسیر مقاومت و انگیزه بیشتر برای پیروان و عاشقان شهادت و همه حق طلبان عالم و اضمحلال رژیم خون ریز صهیونیستی است که با حمایت حامیان جنایتکارش بویژه آمریکا خون دهها هزار انسان بی گناه را ریخته اند.

عروج آن فرمانده دلاور و بصیر به ملکوت اعلی را به محضر رهبر آزادگان جهان حضرت امام خامنه ای عزیز، ملت مقاوم فلسطین و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده، از خدای قادر و عادل، علو درجات شهیدان طریق حق در مصاف با دشمنان بشریت را مسئلت می‌نمایم.

یقین داریم پرچم مبارزه با ظلم و ستم همواره در اهتزاز خواهد بود و آزادی فلسطین، قدس شریف و پایان عمر ننگین غده سرطانی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی بزودی تحقق خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.