در آینده از تیم ما بیشتر می‌بینید/ آذرباد: برای شکست استقلال خیلی زحمت کشیدیم

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 21:52
محسن آذرباد می‌گوید ذوب‌آهن با گذشت زمان به شرایط بهتری خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد که در جریان پیروزی سه بر صبر ذوب‌آهن برابر استقلال پاس گل دوم سبزپوشان را به امید لطیفی داد، پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر. دو هفته‌ای بد شکست خورده بودیم اما در وقفه‌ای که داشتیم، خیلی زحمت کشیدیم و تمرین کردیم.

او ادامه داد: ما حتی چند روز ۶ صبح تمرین کردیم و خیلی دوست داشتیم که برگردیم. خیلی بر خورده بود و خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب و تاکتیکی برنده بازی شویم.

ویدئو: 356133

آذرباد او در خصوص اینکه ذوب‌آهن از چهار مدعی امتیاز گرفته است، گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم و تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان‌ها هستیم و فکر می‌کنم هر چه بیشتر جلو برویم، از تیم ما بیشتر می‌بینید.

او با اشاره به عملکرد استقلال در نیمه اول عنوان کرد: در‌ نیمه اول استقلال خیلی از ما بهتر بود و حتی می‌توانست به ما گل بزند اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و توانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم، خوب استفاده کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.