لیگ برتر والیبال ساحلی؛ قهرمان هفته نخست در کمیته انضباطی مشخص می‌شود

صدا و سیما جمعه 27 مهر 1403 - 21:52

لیگ برتر والیبال ساحلی؛ قهرمان هفته نخست در کمیته انضباطی مشخص می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه با حضور ۹ تیم در شهر بافق استان یزد آغاز شد و پس از سه روز به کار خود پایان داد. 

در سومین روز این رقابت‌ها امروز دیدار‌های رده‌بندی و پایانی برگزار شد تا هفته نخست لیگ برتر والیبال ساحلی امسال که به روش جدیدی برگزار می‌شود با معرفی نخستین قهرمان به پایان رسد.

در این روش هر هفته مرحله مقدماتی حکم یک تور ملی را دارد و برگزیدگان و رده بندی تیم‌ها در آن هفته اعلام خواهد شد.

در دیدار رده‌بندی این هفته دو تیم فولاد هرمزگان و شهداب یزد از ساعت ۱۰ به مصاف هم رفتند و هرمزگانی‌ها با شکست حریف در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در این مسابقه فولاد هرمزگان (سینا شوکتی – ابوالحسن خاکی‌زاده) دو بر صفر و با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۱ شهداب یزد (علی قربان‌پسندی – مجتبی آرو) را شکست داد تا در مدال برنز رقابت‌های هفته نخست در بافق را از آن خود کند.

در دیدار پایانی این هفته سنگ آهن بافق (بهمن سالمی-علیرضا آقاجانی) و پارس جنوبی بوشهر (عبدالحامد میرزاعلی-عباس پورعسگری) به مصاف هم رفتند و این دیدار به دلیل برخی حواشی نیمه تمام ماند.

در ست نخست این دیدار پارس جنوبی ۲۱ بر ۱۳ حریف خود را شکست داد، اما در ست دوم ۱۸ بر ۲۱ مغلوب حریف شد. در ابتدای ست سوم تیم پارس جنوبی از ادامه بازی امتناع کرد و دیدار فینال از سوی کمیته فنی مسابقات نیمه تمام اعلام شد تا گزارش آن به کمیته انضباطی ارجاع داده و نتیجه نهایی مسابقات در کمیته انضباطی تصمیم‌گیری و اعلام شود.

رده بندی تیم‌ها در هفته نخست لیگ برتر والیبال ساحلی به شرح زیر است:

۱- در آینده مشخص خواهد شد

۲- در آینده مشخص خواهد شد

۳- فولاد هرمزگان (۱۶۰ امتیاز)

۴- شهداب یزد (۱۴۰ امتیاز)

۵- پیکان بندر دیر (۱۲۰ امتیاز)

۶- پاس بندر ترکمن (۱۰۰ امتیاز)

۷- رازین پلیمر (۸۰ امتیاز)

۸- نماینده خراسان (۶۰ امتیاز)

۹- شهرداری مراغه (۴۰ امتیاز)
­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.