روز خوب ذوب آهن بود؛/ سرآسیایی: از در و دیوار اتفاقات بد برای استقلال آمد!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 22:18
مربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است استقلال در این بازی تحت فشار زیادی قرار گرفته اما علی‌رغم شکست سنگین بازی خوبی را ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی، مربی ذوب آهن، پس از پیروزی پرگل تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بر این مبنا بودیم که در ضدحمله‌ها موقعیت گیر بیاوریم. از حق نگذریم بازیکنان بزرگی در زمین بودند و تیم بزرگی روبروی‌مان بود و باید خیلی باهوش فوتبال بازی می‌کردیم.

سرآسیایی درباره عقب بازی کردن تیمش توضیح داد: ریسک این مدل بازی را برداشتیم که تیم حریف را جلو بکشیم. تیم استقلال بسیار بسیار خوب بازی کرد. تیم قابل احترامی است و من کاملا به آقا سهراب شناخت دارم و ما بعد از اتفاقاتی که در بازی گذشته افتاده بود محکوم به این بودیم و بچه‌ها مصمم بودند که شرایط بهتری را برای خودشان و تیم ایجاد کنند. تیم به زمین رفتیم و تا آخر هم تیم ماندیم اما نباید از بزرگی استقلال و فوتبالی که بازی کرد بگذریم. یک روزهایی در فوتبال اینگونه می‌شود. این ذات فوتبال است و نباید همه در و دیوار را روی سر هم خراب کنیم. یک وقت‌هایی همه چیز دست به دست هم می‌دهد و از این اتفاقات می‌افتد. ما سه، چهار توپ می‌بریم و آن‌ها را تبدیل به گل می‌کنیم، آن تیم توپ‌های زیادی برای بیلدآپ می‌آورد و سختگیری می‌کند که به دروازه ما برسد ولی نمی‌تواند به نتیجه دلخواهش برسد. این‌ها بازیکنان بزرگی هستند و می‌توانند شرایط خیلی خوبی را رقم بزنند.

ویدئو: 356138

مربی ذوب آهن درباره غم و اندوه هواداران استقلال گفت: فکر می‌کنم واقعا حق دارند و احساس می‌کنم این تیم خیلی زود قالبش برهم‌ می‌ریزد و این هوادار را از لحاظ فکری در فشار می‌گذارد.

او درباره دلایل اتفاقاتی که از اول فصل برای استقلال افتاده است گفت: این برای اول فصل نیست و من فکر می‌کنم در روزهای خوب آقای نکونام هم یک سری اتفاقات در باشگاه می‌افتاد. من نمی‌خواهم کسی را خوب و بد یا سیاه و سفید کنم اما می‌گویم تیم بزرگ استقلال باید شرایط خیلی بهتر از این داشته باشد و تصمیم‌گیری‌هایی که برای این تیم می‌شود باید بهتر شود. من به عنوان یک بیننده و کسی که در بدنه فوتبال است درباره‌اش صحبت می‌کنم.

او درباره مقصر دیدن کادر فنی یا مدیریت باشگاه استقلال گفت: الان در این بازی‌ها کادر فنی چه می‌خواهد بکند! قالب تیم و شرایط و فوتبالی که بازی می‌کند مشخص است. بلاخره از در و دیوار هم اتفاقات زیادی در این تیم می‌افتد. قطعا روز خوب ما بود. ما از این نگذریم که تیم استقلال فوتبال خوبی بازی کرد. توپ‌های ما تبدیل به گل شد و آن تیم تحت فشار رفت و تماشاچی‌ فشار بیشتری وارد کرد. من فکر می‌کنم هنوز هم استقلال می‌تواند شرایط خوبی در لیگ پیدا کند و به روزهای خوبش برگردد. ما برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم و دوستان خوبی در آنجا دارم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.