آماده برای جدال آسیایی با 4 گل؛/ نمایش ترسناک السد قبل از پرسپولیس

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 22:18
شاگردان فلیکس سانچز به پیروزی پُر گل مقابل الشحانیه رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد که یکی از رقبای استقلال و پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا است، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ ستارگان قطر را مقابل تیم رده دهمی الشحانیه برگزار کرد و موفق به کسب پیروزی شد.

شاگردان فلیکس سانچز که در آخرین مسابقه رسمی خود قبل از فیفادی به مصاف استقلال ایران رفتند و به برتری دو بر صفر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا رسیدند، امشب هم در لیگ ستارگان قطر توانستند به برد پُر گل در جدال خانگی برابر الشحانیه دست پیدا کنند.

السد در نیمه اول با سه پاس گل اکرم عفیف و گل‌های مشعل مصطفی، رافا موخیکا و کریستو به برتری سه بر صفر رسید و در نهایت نیز با اشتباه مدافع حریف به گل چهارم دست یافت و در نهایت پیروزی 4 بر 2 مقابل الشحانیه را کسب کرد.

2096621

شاگردان فلیکس سانچز پس از دو شکست متوالی در لیگ ستارگان قطر، حالا به دومین برد متوالی در این رقابت‌ها دست یافتند و با برد پُر گل برابر الشحانیه 12 امتیازی شدند تا موقتا در جایگاه سوم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرند.

تیم فوتبال السد که در دو مسابقه فصل جدید لیگ نخبگان آسیا یک تساوی مقابل العین امارات و یک پیروزی برابر استقلال ایران داشته، سه روز دیگر (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد از پرسپولیس ایران میزبانی می‌کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.