از ساعت ۶ صبح برای تمرین می‌آمدیم؛/ مصلح: بعضی بازی‌ها مثل نوشابه می‌مانند!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 22:42
شایان مصلح می‌گوید فکرش را نمی‌کردند با سه گل استقلال را شکست بدهند اما برای برد به زمین آمده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح، مدافع چپ باتجربه ذوب آهن در نیمه اول توپ را از روی خط دروازه دور کرد و اجازه نداد استقلال به گل اول برسد تا در نیمه دوم سرنوشت بازی کاملا دگرگون بشود.

مصلح که از پیروزی تیمش بسیار خوشحال بود در ابتدا گفت: بعد از باختی که مقابل آلومینیوم داشتیم، دو هفته سخت تمرین کردیم و ساعت ۶ صبح آمدیم و تمرین کردیم و زحمت کشیدیم، شاید برای خیلی‌ها عجیب باشد. خدا را هزار مرتبه شکر نتیجه‌اش را دیدیم. دنیا بالا پایین دارد و فوتبال هم اینطور است. شاید هفته قبل باختیم و امروز خدا نگاهش به ما ویژه بود و تلاش بچه‌ها جواب داد و توانستیم بازی را ببریم.

او درباره نتیجه‌گیری خوب تیمش در شرایط سخت تیم گفت: ما پارسال جلوی تراکتور ۴بازی پشت هم باخته بودیم و آن‌جا ۴ گل زدیم و اصطلاحا شد نوشابه و شست برد. بعضی بازی‌ها اینگونه هستند، می‌شورند و می‌برند، من حس می‌کنم این بازی اینگونه بود. این چیزی از تلاش‌های تیم استقلال کم نمی‌کند. تیم‌شان بسیار پرمهره و بسیار قوی است. بعضی وقت‌ها برای یک تیم نمی‌چرخد و دلیل نمی‌شود بگوییم تیم ضعیف است. تیم‌شان بسیار قوی است و همان تیمی هست که در بازی‌های آسیایی ۳ گل به الغرافه زده است. ما برای آن‌ها احترام قائل هستیم اما ما هم تلاش کردیم و روی برنامه به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

مصلح درباره نمایش خوب این فصل تیمش در برابر مدعیان قهرمانی، استقلال، پرسپولیس و تراکتور گفت: ما تا به الان به ۴ تیم مدعی فوتبال ایران نباختیم، دو بازی را بردیم و دو بازی را مساوی کردیم. حس می‌کنم تیم‌مان دفاع و ضدحمله را خوب بلد است و همیشه در این فضا خیلی خوب نتیجه می‌گیریم.

ویدئو: 356144

او در جواب اینکه واقعا برای برد آمده بودند یا خیر گفت: وقت ۶ صبح تمرین کنید برای برد می‌آیید. نمی‌گویم برای برد نیامده بودیم. ما واقعا انگیزه داشتیم ولی طبیعی است جلوی استقلال نمی‌گویید من آمده‌ام ۳ گل بزنم، می‌گویید ان‌‌شالله ۱-۰ بگیریم و دربیاییم. لطف خدا شما حال‌مان شد و توپ‌ها در گل رفت و ۳-۰ بردیم.

مصلح درباره روند بازی خودش در این فصل و عوض کردن روند این بازی با درآوردن توپ از گل گفت: این اولین بازی‌ای در این فصل است که فیکس بازی می‌کنم. امسال دیر به تیم اضافه شدم و دو بازی از هفت بازی را بازی کردم و امروز اولین دفعه‌ای بود که فیکس بازی می‌کردم و لطف خدا شامل حالم شد. در آوردن توپ از خط کنار همه بچه‌هاست و ما در خط دفاع کنار هم زحمت می‌کشیم و وظیفه‌مان است که گل نخوریم و امیدوارم این شرایط ادامه‌دار باشد.

او در آخر گفت: من یک درخواستی دارم، تا ساعاتی دیگر یکی از هم‌شهری‌های ما قرار است اعدام بشود. یکی از دوستان ما دو سه سال پیش در یک نزاع و اتفاق به قتل رسیده است. ما اوایل خیلی ناراحت بودیم و حمید عزیزم شماره ۶۹ من را می‌پوشید می‌آمد استادیوم و حتی بعد از فوتش عکس‌هایش را روی سینه‌ام زدم. شرایط جوری بود که همه می‌گفتیم باید اعدام شود ولی زمان که می‌گذرد حرف بخشش می‌آید. اعدام و قصاص حق است اما مادر مقتول و مادر و خواهر قاتل زنگ می‌زنند و گریه می‌کنند. تا این لحظه کاری از من برنیامده و در این یک هفته روزی یکی دو ساعت تماس می‌گرفتیم تا به نتیجه برسیم اما فعلا نرسیدیم. من قصد دخالت ندارم و این را به خانواده دوست‌مان می‌گویم اما به عنوان یک شهروند وظیفه خودم می‌دانم وقتی مادری گریه می‌کند، می‌توانم همین درخواست را بکنم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.