به هواداران گفتم که صبر کنید/ نکیسا: استقلال همیشه بزرگ بوده است

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 22:52
نیما نکیسا پس از پیروزی ذوب‌آهن برابر استقلال به تمجید از محمد ربیعی پرداخت.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر موفق شد با سه گل استقلال را شکست بدهد. محمد ربیعی پس از این بازی اظهار داشت: تمام جذابیت‌های فوتبال به همین اتفاقات است. من از هواداران عزیزمان خواهش کردم که یک مقدار بیشتری صبوری و تحمل کنند. تیم در شرایط خستگی بود و چند بازی اول را بیرون از خانه بازی کرده بود و مقابل آلومینیوم هم چند موقعیت داشتیم که گل نشد اما تیم خوب آلومینیوم توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و ما را در اصفهان شکست بدهد. به آقای ربیعی و بازیکنان خوب و پرتلاش و باغیرت‌مان و مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم.

او با تمجید از بازیکن استقلال گفت: یک صحنه‌ای امروز اتفاق افتاد که دوست داشتم درباره آن صحبت کنم. بازیکن خارجی سیه چهره استقلال یک شوتی زد و چمن کنده شد اما آمد و چمن را سر جایش گذاشت و ترمیمش کرد. این صحنه برای من خیلی قشنگ بود. فکر می‌کنم چهار سال بعد کسی یادش نیاید که نتیجه چه بوده اما این دوستی‌ها و رفاقت‌ها بر جا می‌ماند.

ویدئو: 356129

نکیسا ادامه داد: خیلی متاسفم که یک فرهنگی باب می‌شود که صبر و حوصله بعضی از هواداران عزیزمان کم شده است، چه در رابطه با تیم سپاهان، چه ذوب‌آهن، چه پرسپولیس و استقلال. وقتی یک هوادار می‌آید و هواخواه می‌شود، زمانی است که می‌تواند یک کمکی کند، حتی با یک خسته نباشید و حمایت‌. من همیشه استقلال را بزرگ دیدم و بزرگ می‌بینم، همیشه پرسپولیس را بزرگ می‌بینیم و بزرگ دیدم. به این‌ نتایج نگاه نکنید و مطمئن باشید استقلال وجاهت و شان همیشگی خودش را دارد و جایگاهش با این نتایج متزلزل نخواهد شد. من برای تیم خودم خوشحالم، روز خوبی را گذراندم و امیدوارم این نتایج و این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در پایان در واکنش به اینکه برخلاف باشگاه استقلال از سرمربی خود حمایت کرد، عنوان کرد: اجازه بدهید من درباره تیم خودم و ارتباط و رفاقتی که با آقای محمد ربیعی دارم، صحبت کنم. همه شما کارشناس‌های خوبی هستید که سال‌هاست در فضای رسانه فعالیت می‌کنید و می‌توانید تایید کنید که آقای ربیعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور هستند که وقت زیادی برای تیم‌شان می‌گذارند و ارتباط نزدیکی با مدیریت و بازیکنان دارند. حرف من فقط یک جمله است که شاید شما دلتان بخواهد از من بشنوید؛ هرچقدر ارتباط بین مدیران عامل و سرمربیان بهتر و نزدیک‌تر باشد و اختلاف سلیقه‌ها در خفا و تعریف و تمجیدها در ملأعام باشد، آرامش بیشتری به مخاطب القا خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.