لاپورتا تأیید کرد: قرارداد این بازیکنان بارسا تمدید می‌شود

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 22:52
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اعلام کرد که باشگاه در حال کار بر روی تمدید قرارداد فرانکی دی‌یونگ، پدری، گاوی و رونالد آرائوخو است.

به گزارش "ورزش سه"، مسئله تمدید قرارداد بازیکنان در بارسلونا تبدیل به چالشی بزرگ شده است، چرا که باشگاه باید در کنار افزایش حقوق، فضایی برای ثبت نام مجدد آنها در لالیگا پیدا کند و همین اتفاق ممکن است باعث مشکلاتی شود.

در حال حاضر بارسلونا در حال تصمیم‌گیری درباره این است که قرارداد چه بازیکنانی را تمدید کند. در میان گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها، لاپورتا در مصاحبه جدیدش سرنخی در مورد این موضوع به هواداران و خبرنگاران داد.

او در مورد تمدید قرارداد ستاره‌های تیم گفت:«ما در حال کار بر روی قرارداد جدید پدری، دی‌یونگ و آرائوخو هستیم. آنها در باشگاه می‌مانند.»

این موضوع بسیار قابل توجه است، به‌خصوص در مورد آرائوخو و دی‌یونگ که شایعات جدایی آنها بارها از رسانه‌ها شنیده می‌شد و حالا به نظر می‌رسد که آنها در کاتالونیا خواهند ماند.

موضوع دیگر مربوط به قرارداد گاوی است که لاپورتا در مورد او گفت:«می‌توانم بگویم که قرارداد گاوی نیز تمدید خواهد شد و او با ما می‌ماند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.