دنیای اقتصاد: به تازگی مشاهده نظرات ثبت شده مسافران برای کاربران تپسی امکانپذیر شده است. به این ترتیب کاربران راننده میتوانند نظرات کاربران مسافر را به صورت تجمیع شده دریافت و مهمترین نقاط قابل بهبود خود را شناسایی کنند. در این طرح بعد از اینکه کاربران مسافر در پایان سفر امتیاز و نظراتشان را ثبت میکنند، این امتیازها و نظرات به صورت تجمیعشده بررسی میشوند و اگر تاثیر محسوسی در امتیاز سفیر داشته باشند، این تغییر و دلایل آن، به راننده اطلاع داده میشود. هدف از انجام این کار کمک به سفیران برای بهبود کیفیت سفرها و در نتیجه بالا بردن امتیازشان است. بردیا میرزایی، سرپرست تیم مدیریت محصول تپسی، میگوید: «بر اساس این طرح امتیازهای سفیران در یک بازه کاری 45روزه جمعآوری میشود و اگر تغییر محسوسی در امتیاز نهایی آنها داشته باشد، این تغییر رتبه و دلایلش به آنها اطلاع داده میشود.» طبیعتا لازمه اجرای این طرح، مشارکت فعال مسافران در ثبت دقیق بازخورد و دلایل رضایت یا عدمرضایت خود در پایان سفر است.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.