خون سنوار، رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد

صدا و سیما شنبه 28 مهر 1403 - 00:26


* خون یحیی سنوار رژیم صهیونیستی را غرق دریای نیستی و نابودی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  متن پیام  دکتر پیمان جبلی به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
آن هنگام که خون یحیی بر زمین ریخت، خون او جوشید و قوم بنی اسراییل کوشید خاک بر خون او بریزد و آن را پنهان کند. آن خون تا زوال بنی اسراییل می جوشد تا دست روزگار انتقامش را با قتل عام قاتلان یحیی بگیرد و اسراییلی ها را در هم بکوبد. تاریخ بار دیگر با شهادت اسطوره وار یحیایی دیگر تکرار شد. رسانه های صهیونیست با نمایش لحظات شهادت یحیی سنوار ناخواسته بر روحیه مبارزه و مقاومت شجاعانه او صحه گذاشتند و تصویری حماسی از دقایق پایانی زندگی دنیوی رهبر حماس را ثبت کردند و آن هم نمایش لباس رزم بر تن او در هنگام شهادت بود مانند مختار و لحظه شهادت او.....
یحیی سنوار جان خود را در راه عقیده مقدس مقاومت فدای دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم کرد و اجری عظیم یافت. بی شک خون یحیی سنوار و شهیدان جریان مقاومت رژیم صهیونیستی را غرق دریای نیستی و نابودی خواهد کرد. خون یحیی در تداوم خون نصرالله عزیز و اسماعیل هنیه سربلند ، پایانی جز سربلندی اسلام و نابودی دشمنان صهیونی به دنبال نخواهد داشت.

پیمان جبلی 

رئیس سازمان صدا و سیما

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.