المسیره از ۲ حمله هوایی آمریکا و انگلیس به حدیده خبر داد

خبرگزاری ایسنا شنبه 28 مهر 1403 - 00:35
رسانه های وابسته به جنبش انصارالله یمن از حملات هوایی آمریکا و انگلیس به حدیده خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری «المسیره» وابسته به جنبش انصارالله یمن در ساعات پایانی شامگاه جمعه اعلام کردند که جنگنده های آمریکایی و انگلیسی ۲ حمله هوایی علیه منطقه راس عیسی در استان حدیده واقع در غرب یمن انجام دادند.

خبرگزاری سبأ.نت یمن نیز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد: جنگنده های آمریکایی-انگلیسی منطقه راس عیسی را ۲ بار هدف حمله هوایی قرار دادند.

آمریکا و انگلیس صبح روز پنجشنبه نیز با انجام ۹ حمله هوایی دو منطقه «کهلان» و «العیلا» در شرق شهر صعده را بمباران کردند. هم‌چنین ۶ حمله دیگر در برخی مناطق واقع در شمال و جنوب صنعا، پایتخت یمن انجام شد.

مقامات آمریکایی اذعان کردند که واشنگتن در این حملات برای نخستین بار از بمب‌افکن‌های بی ۲ اسپریت استفاده کرد.

حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن در حالی صورت می‌گیرد که ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

ارتش یمن متعهد شده‌ است تا حملات خود علیه کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ را تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه که با حمایت آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.