حمله جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل به الحدیده یمن

اقتصادنیوز شنبه 28 مهر 1403 - 00:45
اقتصادنیوز: آمریکا و انگلیس مناطقی را در استان الحدیده در غرب یمن بمباران کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس جمعه شب منطقه «رأس عیسی» در استان الحدیده را بمباران کردند. جنگنده‌های آمریکا و انگلیس بامداد پنجشنبه نیز مناطقی از استان‌های صنعا و صعده یمن را بمباران کرده بودند.

به گزارش ایرنا، آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی ماه‌های قبل از آن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و اهدافی در سرزمین های اشغالی ادامه خواهند داد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.