ضرورت اقدامات فوری نهادهای حقوقی برای پایان بخشیدن به مصونیت رژیم صهیونیستی

خبرگزاری ایسنا شنبه 28 مهر 1403 - 00:47
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند در نامه ای به دادستان دیوان بین‌المللی کیفری درخواست کرد تا اقدامات فوری برای پایان بخشیدن به مصونیت رژیم صهیونیستی و پاسخگویی مقامات آن صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، هادی فرجوند سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند در نامه‌ای به دادستان دیوان بین‌المللی کیفری تاکید کرد: رژیم اسرائیل یک سال است که بدون مجازات و حمایت آمریکا و متحدانش در غزه مرتکب نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.

وی هم‌چنین در این نامه نوشت: اکنون این رژیم سرکش در حال گسترش جنگ تجاوزکارانه خود به لبنان است. این جنایات سیستماتیک و گسترده جنایت علیه بشریت به شمار می‌رود. این اقدامات هولناک رژیم اسرائیل تهدیدی جدی برای صلح منطقه ای و بین المللی است.

این دیپلمات کشورمان هم‌چنین تصریح کرد: جامعه بین المللی باید برای پایان دادن به مصونیت رژیم صهیونیستی و پاسخگویی مقامات آن به سرعت اقدام کند و عدالت باید برای نجات جان هزاران بی گناه برقرار شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.