اومورودیون: زمان دعوتم به تیم ملی اسپانیا هم می‌رسد/ با کریس رونالدو خیلی همذات پنداری می‌کنم

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 02:50
سامو اومورودیون، مهاجم پورتو، می‌گوید از زمان آغاز فوتبالش ساموئل اتوئو و کریستیانو رونالدو را به عنوان الگوهای خود انتخاب کرده است.

به گزارش"ورزش سه"، سامو اومورودیون ستاره فعلی خط حمله پورتو است که از ابتدای فصل یکی از بازیکنان جوان قابل توجه فوتبال اروپا بوده است.

این بازیکن 20 ساله نیجریه‌ای الاصل که پرتغالی‌ها برای 50 درصد از قراردادش 15 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پرداخت کردند، اولین بازی بزرگ در رقابت‌های اروپا را مقابل منچستریونایتد مواجه شد که در جریان تساوی 3-3 این بازی، یک گل به ثمر رساند.

در فیفادی اخیر، او ستاره تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا بود و تنها طی 45 مقابل مالت چهار گل به ثمر رساند.

اومورودیون با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا گفتگو کرد و درباره الگوهای فوتبالی خود گفت: "من مانند اکثر بازیکنان، به لطف اسطوره‌هایم این ورزش را شروع کردم. اولی ساموئل اتوئو و دومی کریستیانو رونالدو. این بازیکن پرتغالی مانند تعداد کمی از افراد دیگر سخت برای پیشرفت کار کرده‌ است. من خیلی با او همذات پنداری می‌کنم."

اومورودیون تایید کرد که نگران عدم دعوت به تیم بزرگسالان اسپانیا نیست و مطمئن است که این اتفاق به زودی می‌افتد.

2095983

بخشی از این اعتماد به نفس را مربی فعلی‌اش، سانتی دینیا، به او منتقل کرده است. اومورودیون گفت: "وقتی اوضاع به خوبی پیش نمی‌رفت، او به من اعتماد به نفس لازم را داد."

او همچنین درباره لوئیس دلافوئنته گفت: "او بسیار خوب توانایی مدیریت گروه را دارد، من از همه چیزهایی که او به دست آورده احساس رضایت دارم. ویتور برونو در پورتو؟ او یک رئیس است، من شخصیت او و نحوه هدایت تیم را دوست دارم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.