نمی‌دانم برمی‌گردم یا نه ولی/ چالهان اوغلو: آینده فوتبال ترکیه همیشه روشن است

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 03:02
هاکان چالهان اوغلو، هافبک اینتر، می‌گوید فوتبال ترکیه با استعدادهای زیادی که در این کشور وجود دارد برای همیشه روشن است.

به گزارش"ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو در اوج دوران فوتبالی خود قرار دارد. این هافبک ترکیه‌ای مهره اصلی اینتر سیمونه اینزاگی و تیم ملی تحت مربیگری وینچنزو مونتلا است.

چالهان اوغلو به عنوان کاپیتان تیم ملی ترکیه از پیشرفتی که این تیم از مسابقات یورو 2024 تا به امروز داشته خوشحال است. او به روزنامه ملیت ترکیه گفت: "روند پیشرفت 45 روزه‌ای که در یورو 2024 تجربه کردیم، به نظر من یکی از مهمترین نقاط عطف تیم ما بود. دور هم جمع و یک خانواده شدیم. در طول اردو، پیوند دوستی بین ما به پیوند برادری تبدیل شد. این پیوند در زمین بازی نیز تقویت می‌شود."

کار با وینچنزو مونتلا؟

اکنون همه مربی ما یعنی وینچنزو مونتلا را خیلی خوب می‌شناسند. مهمترین عاملی که به ما اجازه می‌‌دهد یکدیگر را درک کنیم این است که چگونه می‌توانیم تیم را به اوج برسانیم. مونتلا با رفتارش چه در داخل و چه خارج از زمین به همه محبت می‌کند، او مهارت‌های ارتباطی بسیار قدرتمندی دارد و دقیقا می‌داند که چه می‌‌خواهد. او مربی‌ای است که می‌داند چگونه خیلی خوب با بازیکنانش صحبت کند و به آن‌ها انگیزه بدهد."

2096517

آینده روشن برای ترکیه؟

اگرچه پیش‌بینی آنچه در آینده در انتظار ماست دشوار خواهد بود، اما به وضوح می‌توانم بگویم که در وضعیت خوبی هستیم. ما میلیون‌ها نفر را داریم که از ما حمایت می‌کنند، کشوری هستیم که فوتبال را دوست داریم و استعدادهای جوان ما هر سال رو به رشد است: آردا گولر، کنان ایلدیز، اورکان کوکچو، سمیح کیلیچسوی، برتوگ ایلدیریم بهترین مثال‌ها برای این موضوع هستند. اگر به این جوانان این فرصت را بدهیم که استعداد خود را نشان دهند و بدرخشند، آینده ما همیشه روشن خواهد بود.

بازگشت به ترکیه؟

شخصا، همیشه هدفم این بوده که بهترین کاری که می‌توانم را ارائه دهم. نمی‌دانم زندگی فوتبالی‌ام به کجا ختم می‌شود، اما هدفم این است که به بهترین شکل ممکن به دوران حرفه‌ای‌ام پایان دهم. امیدوارم این ایده به واقعیت تبدیل شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.