جانفرانکو زولا: / مارادونا از اینکه بازیکن کوتاه‌تر از خودش دید، خوشحال شد!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 03:19
جانفرانکو زولا، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، مدعی شد که دیه‌گو مارادونا بعد از پیوستنش به ناپولی به دلیل اینکه بازیکنی کوتاه‌تر از خودش می‌بیند خوشحال شد.

به گزارش "ورزش سه"، جانفرانکو زولا، مهاجم سال‌های دور فوتبال ایتالیا و تیم‌های ناپولی و چلسی، در گفتگو با تاک اسپورت درمورد روزهای هم‌تیمی بودن با دیه‌گو آرماندو مارادونا در ناپولی و همچنین شخصیت مهاجم افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین صحبت کرد‌.

زولا در ابتدا درمورد شخصیت مارادونا گفت: "من و دیه‌گو دو نفر کاملا متفاوت از یکدیگر بودیم. شاید باور نکنید مارادونا در خلوت بسیار آرام و متواضع‌تر از حضور در جمع بود."

زولا درمورد اولین مکالمه خود با مارادونا بعد از پیوستن به ناپولی گفت: "یادش بخیر، اولین چیزی که او با دیدن من در تمرینات ناپولی گفت، این بود که بالاخره با بازیکنی که از خودش کوتاه‌تر است قرارداد امضا کرده‌اند.

مارادونا از این بابت خوشحال شد و با من شوخی می‌کرد. البته باید این را بگویم که مارادونا تنها به خاطر فرم موهایش از من بلندتر به نظر می‌رسید."

گفتنی است زولا و مارادونا از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ تشکیل دهنده زوج خط حمله زهردار ناپولی بودند و گل‌های بسیاری را با پیراهن پارتنوپی به ثمر رساندند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.