زیباترین قاب از شب شکست استقلال

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 07:00
کاپیتان تیم فوتبال استقلال از روی سکوها باخت سنگین تیمش را تماشا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب اصلا برای استقلالی‌ها شب خوبی نبود. آنها با دیدن شکست مقابل ذوب آهن عملا ورشکستگی تیم محبوبشان در رسیدن به جمع مدعیان را دیدند. محال است در این بین کسی طرفدار استقلال بوده باشد و ذره‌ای بابت این باخت ناراحت نشده باشد. همچنان یک ابهام سنگین مثل هاله‌ای عجیب در ذهن آبی‌ها می‌چرخد که چرا تیمشان به این حال و روز افتاده!

در این بین اتفاقات امشب بیشتر از همه برای کاپیتان استقلال سخت و غیرقابل تحمل بود. حسین حسینی که شاید خودش هم نمی‌داند چرا اینگونه از همراهی تیم محروم شده از نزدیک و در شرایطی که کاری از دستش برنمی‌آمد قربانی شدن تیمش را نشست و تماشا کرد.

2096643

در این شب سخت خانواده‌اش او را تنها نگذاشتند. آنها همراه سید به ورزشگاه آمده بودند تا بازی استقلال را تماشا کنند اما آنچه دیدند چیزی نبود جز یک شکست سنگین و افزایش نارضایتی هواداران و تشدید ناامیدی آنها. حال و روز سیدحسین هم شاید بهتر از طرفداران استقلال نبود. منتها تفاوت او با دیگر استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه عنصر التیام بخشی بود که با خود به همراه داشت؛ دخترش مانلی.

ثبت بوسه کاپیتان استقلال بر صورت دختربچه‌اش هدیه‌ای بود که نصیب عکاسان شد. بوسه‌ای پدرانه که قطعا رنج تحمل این روزها را برای سید کمتر می‌کند. شاید بتوان گفت این تنها قاب از حاشیه بازی استقلال و ذوب‌آهن است که هر طرفدار استقلالی دوست دارد آن را ببیند و لذت ببرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.