کریستو با گل به مسابقه آسیایی آمد؛/ آغوش باز مهاجم رئال برای پرسپولیس!(عکس)

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 08:38
مهاجم اسپانیایی السد یکی از گلزنان تیمش در آخرین مسابقه قبل از جدال با پرسپولیس بود.

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر که باید دو روز دیگر در هفته سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا از پرسپولیس میزبانی کند، شب گذشته در هفتمین دیدارش در لیگ ستارگان قطر مقابل الشحانیه قرار گرفت و به برتری چهار بر دو رسید که گونزالز کریستو یکی از گلزنان این تیم بود.

کریستو که فصل 25-2024 را همراه با آروکا در لیگ برتر پرتغال شروع کرد و انتقالی 6 میلیون یورویی به السد داشت، در هفته ششم لیگ ستارگان قطر مقابل الغرافه نخستین گل خود با پیراهن باشگاه جدیدش را به ثمر رساند ولی پس از آن در حضور تعویضی برابر استقلال در لیگ نخبگان آسیا این کار را انجام نداد تا اینکه شب گذشته مجددا یک گل تماشایی زد.

2096685

این مهاجم 26 ساله اسپانیایی که تجربه انجام یک بازی در لالیگا در فصل 19-2018 برای رئال مادرید را دارد و دو فصل در این باشگاه عضویت داشته و سابقه حضور در وایادولید، خیخون و ... نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود، یکی از خریدهای مهم السد قطر بوده که حالا در بهترین شرایط به دیدار با پرسپولیس رسیده است.

کریستو پس از دو بازی تعویضی در لیگ نخبگان مقابل العین امارات و استقلال ایران، احتمال دارد با درخشش و گل زیبایی که شب گذشته به ثمر رساند، این بار در آسیا فیکس شود و برابر پرسپولیس از ابتدا به میدان برود؛ هرچند که شب گذشته 83 دقیقه بازی کرد و احتمال دارد به دلیل خستگی این فرصت را نداشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.