پاداش میلیاردی و حقوق ماهیانه برای مدال آوران مسابقات جهانی

تابناک شنبه 28 مهر 1403 - 08:51

پاداش میلیاردی و حقوق ماهیانه برای مدال آوران مسابقات جهانی

به گزارش تابناک به نقل از مهر، مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی از ۷ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی تیرانا پایتخت آلبانی برگزار خواهد شد. مبلغ پاداش اهدایی فدراسیون کشتی به مدال آوران مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی به شرح زیر است:

- مدال طلا: یک میلیارد تومان وجه نقد به همراه ۳۰ میلیون تومان حقوق ماهیانه
- مدال نقره: ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد به همراه ۲۰ میلیون تومان حقوق ماهیانه
- مدال برنز: ۳۰۰ میلیون تومان وجه نقد به همراه ۱۵ میلیون تومان حقوق ماهیانه

فدراسیون برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ و از رقابت‌های جهانی صربستان اقدام به دادن پاداش قهرمانی و حقوق ماهیانه به مدال آوران کشتی کرد و این روند تاکنون ادامه دارد.

بر این اساس به مدال آوران ۳ رقابت جهانی ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ پاداش اهدا شده، ضمن اینکه به مدال آوران کشتی در المپیک پاریس نیز برای اولین بار مبالغ میلیاردی اهدا شد که پاداش طلایی‌ها شش میلیارد و دویست میلیون تومان بود.

این پاداش جدا از جوایز مصوب از سوی وزارت ورزش و جوانان است که به مدال آوران اهدا می‌شود و انتظار می‌رود که پاداش اهدایی وزارت ورزش و جوانان نیز به تناسب افزایش پیدا کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.