۱۴ماه، یک پاس‌گل و ناز کردن برای پرسپولیس!

همشهری آنلاین شنبه 28 مهر 1403 - 09:57
عجیب‌ترین نکته در مورد صادقی این است که او با کارنامه‌ای کاملا کم‌رمق برای پرسپولیس پشت‌چشم نازک می‌کند و توقع دارد فرصت‌های بیشتری به‌دست بیاورد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس روز دوشنبه باید در سومین بازی‌اش در لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد برود و به‌نظر می‌رسد اسم سعید صادقی از فهرست مسافران این تیم به مقصد قطر حذف شده است. در مورد چرایی این اتفاق هم از دلایل انضباطی یاد می‌شود. با آغاز سرمربیگری گاریدو در پرسپولیس، به‌نظر می‌رسید صادقی دوباره از حاشیه به متن آمده و قرار است عصر جدیدی را شروع کند. از قضا این مربی در بازی هفته نخست مقابل ذوب‌آهن هم از صادقی در ترکیب اصلی استفاده کرد و این بازیکن گل مساوی سرخپوشان را به ثمر رساند. با این حال، او خیلی زود در آزمون و خطاهای مرد اسپانیایی برای یافتن ترکیب دلخواه خود، موقعیتش را از دست داد. گویا صادقی به این مسئله واکنش خوبی نشان نداده و همین موضوع باعث شده در آستانه ازدست‌دادن پیراهن پرسپولیس قرار بگیرد.

سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر، بازیکنانی بودند که پیش از بازی با چادرملو از فهرست ۱۸نفره پرسپولیس خط خوردند و باز در موردشان گفته شد مشکل انضباطی دارند. در روزهای برگزاری مسابقات ملی هم پرسپولیس یک بازی دوستانه با تیم امیدش برگزار کرد. ظاهرا در این دیدار گاریدو صادقی را در ترکیب اصلی قرار نداد و این بازیکن هم به بهانه قهر، راهی رختکن شد و بعد روی سکو رفت. مجموعه این موارد کار را به جایی رسانده که حالا صادقی از فهرست پرسپولیس برای بازی با السد خط خورده و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که نخستین خروجی سرخپوشان در زمستان خواهد بود.

عجیب‌ترین نکته در مورد صادقی این است که او با کارنامه‌ای کاملا کم‌رمق برای پرسپولیس پشت‌چشم نازک می‌کند و توقع دارد فرصت‌های بیشتری به‌دست بیاورد. صادقی در ۱۴ماه گذشته در لیگ برتر فقط ۲گل زده؛ یکی به تراکتور روی اشتباه مسلم حسین پورحمیدی و دیگری به ذوب‌آهن که اگرچه حرکتش روی این گل خوب بود ولی در نهایت توپ به مدافع حریف برخورد کرد و وارد دروازه شد. به علاوه صادقی پارسال و امسال کلا فقط یک پاس‌گل داده که کرنر ارسالی او برای ایوب عملود در بازی اخیر با تراکتور بود. آیا واقعا این نازکردن‌ها تناسبی با آن عملکرد دارد؟ بازیکن را کار و تلاش او جلو می‌برد، نه قهر و اخمش...

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.