​ژیمناست ۴۹ ساله در سودای حضور در نهمین المپیک!

رکنا شنبه 28 مهر 1403 - 10:04
رکنا: ژیمانست 49 ساله ازبکستانی قصد شرکت در المپیک 2028 لس آنجلس را دارد.
​ژیمناست ۴۹ ساله در سودای حضور در نهمین المپیک!

به گزارش رکنا ، اوکسانا چوسویتینا، ژیمناست ۴۹ ساله از ازبکستان که یک مدال طلا و یک نقره را در کارنامه دارد اعلام کرده است که سودای حضور در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس را دارد. حضور در این المپیک نهمین تجربه این ژیمناست از المپیک خواهد بود.

چوسویتینا تنها ژیمناستیک جهان است که در هشت المپیک پیاپی (۱۹۹۲، ۱۹۹۶، ۲۰۰۰، ۲۰۰۴، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲، ۲۰۱۶، ۲۰۲۰) شرکت کرده است. او در سال ۲۰۲۴ هم به دلیل مصدومیت بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد.

او در این باره به اسپورت ۲۴ گفت: هنوز زمان زیادی تا المپیک ۲۰۲۸ باقی مانده است، بنابراین وضعیت را بررسی خواهم کرد. لس آنجلس را هدف قرار می‌دهم و به خوبی روی آن تمرکز می‌کنم اما باید شرایط جسمانی‌ام را نیز در نظر بگیرم. اگر احساس کنم انجام ژیمناستیک برایم سخت شده، مطمئناً فوراً به آن پایان می‌دهم اما تا اینجا همه چیز با من خوب است، بنابراین به تمرین و اجرا ادامه خواهم داد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.