فراخوان حماس برای راهپیمایی خشم علیه صهیونیست‌ها

خبرگزاری ایسنا شنبه 28 مهر 1403 - 10:34
جنبش حماس در بیانیه‌ای مسلمانان جهان را به اقامه نماز برای شهید «یحیی السنوار» و راهپیمایی خشم علیه صهیونیست‌ها فراخواند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: ای ملت فلسطین، فرزندان امت عربی و اسلامی، مردم آزاده و شریف در جهان در راستای اعلام وفاداری به رهبر و نماد بزرگ ملی و اسلامی، شهید قهرمان یحیی السنوار (ابو ابراهیم) که به عنوان یک قهرمان در نبرد طوفان الاقصی و در راه دفاع از سرزمین مبارک فلسطین و مقدسات آن به شهادت رسید، جنبش حماس از شما می‌خواهد که در تمامی مساجد و مراکز اسلامی جهان برای روح این رهبر شهید نماز بخوانید.

طبق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، حماس همچنین اضافه کرد:‌ همزمان راهپیمایی‌های خشم نیز در محکومیت تداوم جنگ نسل‌کشی علیه اهالی غزه و در راستای دفاع از سرزمین فلسطین، قدس و مسجد الاقصی برگزار شود.

ارتش رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه از ترور یحیی السنوار طی درگیری‌ها و حملاتی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

عصر جمعه نیز «خلیل الحیه» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، شهادت یحیی السنوار در حملات رژیم صهیونیستی در جنوب این باریکه را تایید کرد.

خلیل الحیه تاکید کرد: حماس با شهادت السنوار، تضعیف نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.