محکومیت ذوب آهن به جریمه مالی فوق سنگین!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 10:44
باشگاه ذوب آهن از سوی کمیته انضباطی محکوم به پرداخت یک و نیم میلیارد تومان شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی رای بازی هفته هفتم ذوب آهن و آلومینیوم را اعلام کرد. این دیدار که با نتیجه عجیب چهار بر صفر به سودد ایرآلکو در اصفهان به پایان رسیده بود، حواشی خاص خودش را داشت‌.

حالا باشگاه میزبان به جریمه مالی بسیاری سنگین و بی سابقه‌ای محکوم شده است. البته باشگاه آلومینیوم نیز به علت تخلف تماشاگرانش محکوم به جریمه مالی شد که به مراتب کمتر از جریمه ذوبی‌هاست.

رای کمیته انضباطی به این شرح است:
باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل فحاشی تماشاگران منتسب به این باشگاه به بازیکنان حریف ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی شد. این حکم قطعی و قابل اجراست و این باشگاه ملزم به پرداخت مبلغ جریمه است.

باشگاه ذوب‌آهن نیز به دلیل ورود تماشاگر منتسب به این باشگاه، به محل تونل و درگیری با بازیکنان حریف و نقض اصول کلی رفتار به پرداخت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد که این حکم قابل تجدیدنظر خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.