ستاره یاغی تبدلی به باگ بزرگ استقلال شد

برترین‌ها شنبه 28 مهر 1403 - 10:49
رامین رضاییان پر سروصداترین خرید پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران بود.

برترین‌ها: رامین رضاییان پر سروصداترین خرید پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران بود. دفاع راست سابق پرسپولیس با پوشیدن پیراهن استقلال تبدیل به آخرین یاغی فوتبال ایران شد تا هواداران آبی را به موفقیت تیمشان در فصل جدید لیگ برتر امیدوار کند.

ستاره یاغی تبدلی به باگ بزرگ استقلال شد

این بازیکن که عنوان بهترین بازیکن لیگ در فصل گذشته را هم کسب کرده بود شروعی طوفانی در استقلال داشت و درخشش او باعث شد تا خیال آبی‌ها از سمت راست تیمشان راحت شود ولی اوضاع خیلی بر وفق رضاییان نگذشت و اشتباه مرگبار او در دربی آغاز افول او در جمع آبی‌پوشان پایتخت بود و حالا نتایج ضعیف استقلال زمزمه انتقادات از او را افزایش داده است. 

بعد از شکست سنگین استقلال برابر ذوب‌آهن شاهد انتقادات زیادی از رامین رضاییان بوده‌ایم. تعدادی از صفحات هواداری استقلال مدعی هستند که نفوذهای زیاد رامین رضاییان باعث شده پشت او خالی بماند و رقبا از این موضوع برای ترتیب دادن ضدحمله روی دروازه آبی‌ها استفاده کنند.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.