الفیحاء از یک شکست تاریخی فرار کرد/ ژسوس: الهلال موفق‌ترین باشگاه در تاریخ آسیاست

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 11:00
سرمربی الهلال می گوید که این تیم موفق ترین باشگاه در تاریخ فوتبال آسیاست.

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، وضعیت نیمار و یاسین بونو برای بازی مقابل العین امارات را توضیح داد و همزمان اعلام کرد که تیم الفیحاء از یک شکست تاریخی گریخت.

الهلال با پیروزی ۳-۰ مقابل الفیحاء به یک برد شایسته دست یافت. این مسابقه در چارچوب هفته هفتم لیگ حرفه‌ای عربستان برگزار شد.

ژسوس در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «ما مقابل تیمی منظم قرار گرفتیم، اما بهتر بازی کردیم و موفق شدیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم و تمام امتیازات را کسب کنیم. از کسب این پیروزی خوشحالیم. ما بازی را به شکلی که برنامه‌ریزی کرده بودیم انجام دادیم.»

2096701

او اضافه کرد: «فکر می‌کنم دروازه‌بان الفیحاء بازی بسیار خوبی انجام داد. او تیمش را از یک شکست تاریخی نجات داد و همزمان از دروازه‌بان خودمان، محمد الربیعی، تشکر می‌کنم. او عملکرد خوبی داشت و به ما اطمینان داد که می‌توانیم به او اعتماد کنیم.»

ژسوس سپس درباره وضعیت نیمار و بونو برای بازی با العین صحبت کرد: «ما هنوز نمی‌دانیم که بونو می‌تواند مقابل العین بازی کند یا نه. وضعیت او را پیگیری می‌کنیم و هنوز مشخص نیست.»

او ادامه داد: «با احتساب امروز، نیمار یک سال کامل از میادین دور بوده است. او به طور کامل از لحاظ پزشکی بهبود یافته و به تمرینات گروهی پیوسته است. اگر در دو روز آینده همه چیز مثبت پیش برود، او به تیم برای بازی با العین ملحق خواهد شد.»

در پایان، ژسوس اظهار داشت: «امروز برای همه اعضا و هواداران الهلال روزی ویژه است، چرا که با سالگرد تأسیس باشگاه همزمان شده است. الهلال بزرگ‌ترین و موفق‌ترین باشگاه در تاریخ فوتبال آسیا است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.