پیام بایرن برای توخل: به آرزویت رسیدی!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 11:05
مکس ایبرل شوخی جالبی با انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس پس از کناره‌گیری گرت ساوت‌گیت از هدایت این تیم به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او بود و در نهایت با توماس توخل برای قبول این سمت به توافق رسید و این مربی آلمانی هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید سه شیرها معرفی شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری منتظر بودند که پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس انتخاب شود و البته تعداد زیادی از هواداران انگلیسی و همچنین ستاره‌های سابق فوتبال این کشور هم باور داشتند که یک مربی اهل انگلیس باید هدایت تیم ملی این کشور را برعهده می‌گرفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

توخل فصل گذشته هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت اما پس از این که نتوانست هیچ جامی را در هیچ یک از رقابت‌ها برای این تیم به دست آورد با توافق دو طرفه با مدیران این باشگاه از جمع آنها جدا شد و حالا ایبرل واکنش جالبی به انتخاب سرمربی سابق تیمش برای هدایت تیم ملی انگلیس داشته است.

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« این انتخاب خوبی برای تیم ملی انگلیس است. فقط به عنوان شوخی باید بگویم که توخل در دوران حضورش در اینجا نتوانست دکلان رایس را در اختیار داشته باشد اما حالا به آرزویش رسید و قرار است دکلان رایس در تیمش بازی کند!»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.