سرمربی استقلال معرفی شد

شمال نیوز شنبه 28 مهر 1403 - 11:22
پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز، باشگاه استقلال با انتشار عکس زیر پس از پس از دو هفته کش و قوس فراوان و اعلام گزینه‌های متعدد، در نهایت پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد.



باشگاه استقلال اعلام کرد: «پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله اهل آفریقای جنوبی با کوله باری از تجربه و افتخارات متعدد بین‌المللی، با عقد قراردادی یک ساله به تیم بزرگ استقلال پیوست.»

آشنایی با پیتسو همیلتون موسیمانه سرمربی استقلال+ بیوگرافی

پیتسو جان همیلتون موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله اهل کشور آفریقای‌جنوبی که از سال ۲۰۰۱ وارد عرصه مربی‌گری شده است و سیستم محبوب وی در تیم‌هایی که هدایت آن‌ها را برعهده داشته ۲-۴-۴ بوده در آستانه نشستن روی نیمکت سرمربی‌گری تیم فوتبال استقلال تهران است تا جایگزین جواد نکونام شود.

موسیمانه سابقه سرمربی‌گری سوپراسپورت آفریقا (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷) را در کارنامه خود دارد. در تیم‌ملی آفریقای‌جنوبی (از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰) به‌عنوان دستیار مشغول به فعالیت بوده است. سرمربی‌گری تیم‌ملی آفریقای‌جنوبی (از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲) را برعهده داشته که طی ۱۷ بازی توانسته آمار شش برد، هشت تساوی و سه‌باخت را از خود برجای بگذارد.

وی همچنین به‌عنوان سرمربی الوحده امارت (۲۰۲۳) در ۱۰ بازی با این تیم، شش پیروزی و چهار شکست به‌دست آورده و در لیگ‌حرفه‌ای عربستان روی نیمکت ابها عربستان (۲۰۲۴) که آخرین تیم وی تا قبل از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال بوده است طی ۱۵ بازی، پنج پیروزی کسب کرده، سه‌تساوی به‌ثبت رسانده و با این تیم در هفت بازی مقابل حریفان شکست خورده است.

 

سرمربی استقلال معرفی شد


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.