کابوس الهلال به استقلال پیوست

برترین‌ها شنبه 28 مهر 1403 - 11:22
روزنامه الخلیج عربستان واکنش جالبی به انتخاب موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال داشت.

خبرگزاری ایسنا: شب گذشته پس از شکست سنگین استقلال برابر ذوب آهن، پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معرفی شد. انتخاب موسیمانه بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی به‌ویژه مصری و عربستانی داشت و این به خاطر حضور فعال این سرمربی در فوتبال این دو کشور است.

کابوس الهلال به استقلال پیوست

روزنامه الخلیج عربستان با تیتر هشدار به النصر، کابوس الهلال سرمربی استقلال شد، نوشت: باشگاه استقلال قبل از دیدار حساس برابر النصر از انتخاب پیتسو موسیمانی به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد. بازی دو تیم النصر و استقلال روز سه‌شنبه به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. انتخاب موسیمانی به عنوان سرمربی جدید استقلال در شرایط حساسی صورت گرفته است. از یک طرف تیم ایرانی به دنبال بهتر کردن جایگاهش در لیگ نخبگان آسیاست و از طرف دیگر هم هواداران تیم منتظر دیدن تغییرات بعد از آمدن این سرمربی‌اند. موسیمانی نتایج درخشانی را با الاهلی عربستان به دست آورد و کابوس الهلال هم به شمار می‌آید؛ چرا که در رده‌بندی جام جهانی باشگاه‌ها الاهلی مصر با هدایت موسیمانی توانست الهلال را با چهار گل در هم بکوبد و در جایگاه سوم قرار گیرد.

کابوس الهلال به استقلال پیوست

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.