موسیمانه و شکست دادن فرهاد در لیگ امارات!

تابناک شنبه 28 مهر 1403 - 11:51

موسیمانه و شکست دادن فرهاد در لیگ امارات!

 به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام سرمربی جدید استقلال مشخص شد تا پیتسو موسیمانه به عنوان اولین سرمربی آفریقایی تاریخ فوتبال ایران سکاندار هدایت آبی‌های پایتخت شود.

یکی از نکات قابل توجه رزومه این سرمربی پرافتخار، حضور در لیگ امارات با هدایت الوحده و تقابل با اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی در فصل گذشته به حساب می‌آید.

دیداری که از هفته ششم ادنوک لیگ امارات به میزبانی الوحده برگزار شد و در پایان شاگردان موسیمانه با نتیجه ۲-۱ از سد شاگردان فرهاد مجیدی گذشتند.

جالب آنکه تک گل کلبا در آن دیدار به زیبایی و از روی یک ضربه ایستگاهی توسط مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رسید. مصافی که ابتدا عمر خربین در دقیقه ۴۶ دروازه شاگردان مجیدی را باز کرد و سپس با گل قایدی کار به تساوی کشید و در نهایت با پنالتی گوانچا در دقیقه ۸۷، الوحده با هدایت موسیمانه از سد کلبا گذشت.

ضمن آنکه احمد نورالهی نیز نود دقیقه در ترکیب الوحده در آن بازی به میدان رفت و یک کارت زرد نیز در دقیقه ۴۵ دریافت کرد.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.